Beoordelingen van klanten over Melia Madeira Mare

De beoordelingen zijn gebaseerd op de bijdragen van individuele reizigers op TripAdvisor (consumentensite voor reizen en hotels). Deze reizigers kunnen met een andere aanbieder of individueel hebben gereisd. Apollo aanvaardt geen verantwoordelijkheid voor de inhoud of beoordelingen.


Gemiddelde beoordelingen

  • 4,5/5 Locatie
  • 4,5/5 Slaapkwaliteit
  • 4,5/5 Kamers
  • 4,5/5 Service
  • 4,5/5 Prijs/kwaliteit
  • 4,5/5 Hygiëne

87% van de reizigers beveelt dit aan

2583 beoordelingen
Uitstekend
 
1403
Zeer goed
 
794
Goed
 
288
Minder goed
 
66
Onvoldoende
 
32

5 laatste beoordelingen

21-8-2022

door JBrouwer00

Over het algemeen prima.

Over het algemeen prima hotel. Wel begint het iets verouderd te raken. De buffetten zijn prima. Veel variatie. Iedere dag een ander thema. Voor onze periode niet al te druk. Altijd wel plek rondom het zwembad. Ligging wel mooi direct aan zee met uitzicht over watersport. Paar winkeltjes in de buurt. De matrassen in de kamers waren naar onze mening vrij hard en ook het lampje van de airco is erg fel. Wel op te lossen door er iets overheen te hangen. Het stopje in het bad werkte niet erg goed waardoor deze vaak vastzat en je het bad niet zelf leeg kon laten lopen. Personeel is wat wisselend, sommige mensen zijn erg vriendelijk en behulpzaam, anderen zijn best bot en onvriendelijk. Hierdoor voel je je minder welkom. We misten nog wat uitleg bij de receptie. Onze kamer was bij aankomst nog niet klaar. We zouden gebeld worden zodra deze klaar was. Eind van de middag nog niets gehoord dus maar zelf naar de receptie gegaan waar bleek dat de kamer dus al klaar was. Ook wat extra uitleg over regels en tijden ed misten we bij aankomst bij de receptie. Mensen in de winkeltjes rondom het hotel zijn erg vriendelijk, niet opdringerig.. Dat is erg fijn...

 
8-6-2022

door 187hannekev Gemert, Nederland

Heel fijn hotel

Heel fijn hotel. Medewerkers zijn bijzonder vriendelijk. Kamers zijn mooi en schoon. We waren hier om het 40 jarig huwelijk van mijn ouders te vieren en daar heeft het hotel volop aan bijgedragen en dat zullen wij maar vooral ook mijn ouders niet snel meer vergeten.

 
23-3-2020

door aalderink26 Vorden, Nederland

Gastvrij hotel met zorg voor hun gasten

Wij waren hier in de periode van 12 tot en met 19 maart. Een gastvrij onthaal bij de receptie met gedegen uitleg over de mogelijkheden in het hotel. Het ontbijtbuffet is zeer uitgebreid en goed, ik heb in andere beoordelingen gelezen dat er niet voldoende bijgevuld zou worden, maar dat is absoluut niet van toepassing. Er is een enorme keus ook voor glutenvrij dieet. Fijn zwembad, zowel binnen als buiten en handdoekenservice. Het hotel en zwembad met veel ligbedden ligt erg mooi met uitzicht op zee. Wij hadden een kamer met seaview, een ruime kamer en balkon met zitje en zon, perfect. Ook is er een minibar, kluis en Ritual badproducten, erg lekker. Het tweepersoonsbed had een zeer fijn matras, heerlijk geslapen. Enige nadeel vond ik dat er vloerbedekking in de hotelkamer lag. Het ligt een half uurtje lopen van het centrum van Funchal, een heerlijke wandeling ernaartoe. Tijdens ons verblijf in dit hotel werden de maatregelen rondom Corona steeds strakker aangehaald, eerst in Nederland op donderdag 12 maart nadat we waren aangekomen en vanaf maandag 15 maart ook in Portugal/Madeira. Het personeel heeft de gevolgen van de maatregelen perfect voor hun hotelgasten opgepakt. Als wij teruggaan naar Madeira staat dit hotel als favoreit bovenaan ons lijstje.

 
20-11-2019

door reiziger2018 Utrecht, Nederland

In de najaarszon

Een fijn hotel, maar ik denk niet dat we hier terug komen als we nog een keer naar Madeira gaan. We hebben ons prima vermaakt, maar voor een 5 sterren hotel verwacht ik net iets meer. Dus geen massale ruimte waar het ontbijt staat met warmhoudbakken voor het slappe spek. Er zijn namelijk meer dan 140 tafels en rond het ‘spitsuur’ voelt het aan als een duiventil. Kamers zijn prima, maar voor alles moet je bijbetalen, een fatsoenlijk ruim bed, uitzicht op zee, een beetje ruimte op het balkon, enz. Het balkon op de foto is dus geen standaard balkon! Het standaard balkon is erg klein, met zijzicht op de zee en alleen plek voor een tafel met 2 stoelen. Dagelijks komt er een valkenier langs met een buizerd om de duiven weg te jagen. Die duiven hebben allang door dat je hier ‘s middags moet komen en dan badderen ze in het zwembad. Wij waren er in oktober en er was genoeg ruimte om te zwemmen, maar als alle kamers bezet zijn in het hoogseizoen met mooi weer denk ik dat het krap wordt. De valkenier legt graag uit wat hij doet en je mag de buizerd aaien. Erg fijn is de parkeergarage onder het hotel. Geluidsoverlast van aanliggende kamers is minimaal. Tevens was er geen muziek buiten, alleen in de bar en daar heb je met de luxe kamers geen last van. Wifi is snel genoeg om Netflix te kijken. En de kamers worden goed schoongehouden. Wat wel erg hinderlijk was is het lampje van de airco. Dat brandt zo fel dat het erg hinderlijk was. Ik heb meer mensen hierover horen klagen en ik snap het volledig. Wij hebben er een pleister overheen geplakt maar dan nog scheen het lampje er erg en hinderlijk fel doorheen. De airco hield er ook opeens mee op en het duurde even voordat dit verholpen was. Wij hebben het opgelost door de deur open te zetten, wat qua geluid prima kan. Kortom, een fijn hotel maar zeker geen 5 sterren waard.

 
10-10-2019

door MAVA061013 Heist-op-den-Berg, België

familebezoek

Zeer aangenaam. Gezellig om aan zwembad te vertoeven. Hotel heeft een eigen garage. Goede ligging. Op wandelafstand van een shoppingcenter. Veel drank - en eetgelegenheden in de buurt. Uitgebreid ontbijt.